news-banner

Cummerciu Supermercatu Prezzo Marca Supermercatu Supermercatu Display Manufacturer

In u casu di merchenzie relativamente fissi, un inseme di platti di prezzu di prudutti belli culuriti hà ghjucatu un rolu impurtante.Face chì i clienti ùn si sentenu micca rigidi è noiosi quandu cercanu a necessità di l'articuli, nè pensa chì u mall manca di gestione scientifica, caosu è irritabilità.Invece, pò sentu rinfrescante mentre truvate i prudutti necessarii.

In generale, i clienti vederanu abitualmente u prezzu di u pruduttu quandu compranu merchenzie.A firma di u prezzu hà ghjucatu u rolu di guida di shopping per i clienti, è l'infurmazioni di u prezzu nantu à a firma di u prezzu riduce l'inconveniente chì i clienti dumandanu.In più, ci sò spiciali segni di prezzu di u pruduttu nantu à u prezzu di u prezzu, chì ponu ancu vede e caratteristiche di u produttu, stampatu cù capituli spiciali di "prezzu nucleari", chì farà chì i cunsumatori sentenu chì a qualità di i bè hè affidabile è raghjone, cusì un set. di alta qualità è squisiti segni di mostra di prezzu di u produttu seranu affissati., Assolutamente i puntelli più essenziali in a visualizazione di Shangchao.

Oghje, vi cunsigliu di scrive una serie di carte di mostra di prezzi di sospensione appesa.Hanu i seguenti vantaghji:

1. Cù l'usu di u rail di guida, pò esse suspesu, ùn occupa micca spaziu, è a visualizazione di u prezzu hè attraente.

2. Tutti i platti di prezzu ponu esse strofinati cù una penna, chì pò esse ripetutamente scritta è reutilizata, amichevule à l'ambiente è risparmià l'efficienza di u travagliu.

3. A parte di mostra di u numeru di prezzu hè una barra di visualizazione digitale, chì pò esse rimpiazzata à vuluntà.Più di 10 tipi di unità digitale ponu esse rimpiazzati da elli stessi

4. Equipatu di carta di stampa, pudete aduprà e caratteristiche di u pruduttu per vede u prezzu secondu i vostri bisogni, ma ancu mette in risaltu u puntu di vendita di u produttu.

5. A sospensjoni multi-layer pò ancu esse realizatu, è ci sò carte di prezzu di sospensione adattate per effetti di visualizazione di doppia colonna, chì ponu ottene u prezzu di adesione è a funzione di l'effettu di u prezzu originale à u stessu tempu.

Guangzhou Kaizheng Display Products Co., Ltd. hè una ricerca di cuncepimentu è u sviluppu di vari tipi di puntelli di visualizazione di plastica, puntelli di visualizazione di superproduttu cummerciale, visualizazione POP di vari tipi di puntelli di visualizazione di plastica, puntelli di visualizazione di almacenamento in acrilico, puntelli di visualizzazione di prudutti di legnu, puntelli di mostra di prudutti di ferru, è a ricerca è u sviluppu di cuncepimentu di i puntelli di mostra di i prudutti di ferru, una fabbrica di trasfurmazioni One-stop in a produzzione è a vendita, i prudutti sò principarmenti: POP di carta, cabina di promozione di carta, scrivania di mostra di lobby, rack di mostra, armariu di cortina d'aria. e rack di mostra di l'armadiu friddu, appesu carta di prezzu promozionale, usu promozionale di supermercati per promozioni di supermercati Scaffali di publicità, publicità di terminale di promozione, diversi scaffali di visualizazione, vitrine di ferru, capi di pila, rack di mostra in ferru, promozione A4POP display rack, display acrilicu, etc. ., pò esse speditu in picculi lotti, ponu esse persunalizati in picculi lotti Essence

vbsdfb (2)

Tempu di post: Aug-15-2023