news-banner

Contenitori di imballaggio di serie di carta kraft persunalizabili di moda è ecologichi

L'ecunumia glubale è u sistema industriale emergenu cù u cuncettu di "imballu simplificatu" è "imballaggio verde" guidatu da a rivoluzione di imballaggio, è mette in pratica.I prudutti verdi è l'imballaggi verdi sò diventati punti caldi in l'industria di l'imballaggi.L'imballaggio verde hè una forma d'alta tecnulugia di imballaggio.Da e materie prime à u disignu di l'imballu, a fabricazione è u riciclamentu di i prudutti, ogni ligame deve esse risparmiu di risorse, efficiente è innocu.I materiali di imballaggio ecologicu sò stati largamente cuncernati da u mondu, è a so ricerca deve esse cunsiderata da tuttu u prucessu di sviluppu, cuncepimentu, produzzione, usu è dispusizione.

cuntenituri 1

Sutta a tendenza di sviluppu di "sustituì u plasticu cù carta", l'imballaggio di carta naturali è ecologicu hè statu favuritu da u mercatu.Cum'è una nova tendenza di imballaggi verdi, l'imballaggi di carta è i cuntenituri di imballaggi di carta sò sempre più populari in u mercatu.In tuttu u prucessu di cuncepimentu è sviluppu di l'imballaggio, i materiali di imballaggio di carta, cum'è materiale di imballaggio cumuni, sò largamente usati in a produzzione è a pratica di vita.mezzu.A carta hà un costu bassu, hè adattatu per a produzzione mecanizzata à grande scala, è hà una bona formabilità è proprietà di plegamentu, adattatu per a stampa fine, è hà i vantaghji di esse riciclabili, ecunomicu è ecologicu.A carta kraft, perchè u so materiale hè di pinu, conserva u culore originale di u paper, è l'apparenza pare più naturali è hà una texture.In a ricerca di un ambiente di mercatu verde è naturali, a serie di cuntenituri di carta kraft hè più accettata è amata da u mercatu.

A carta Kraft hà una forza è fermezza eccellenti, è pò esse persunalizatu in modu flexible in dimensione, specificazione, forma, disignu, etc. Perchè u paper kraft hè più forte di u paper ordinariu?Questu hè principarmenti perchè a fibra di legnu utilizata in a fabricazione di carta kraft hè relativamente longa, è quandu si cuoce u legnu, hè trattata cù soda caustica è chimichi sulfuri alkali, in modu chì l'effettu chimicu chì ghjucanu hè relativamente rilassatu, è a forza originale di u legnu. a fibra hè dannata.Hè relativamente chjuca, cusì a carta fatta di sta polpa hè strettamente ligata à e fibre, cusì u paper kraft hè assai forte, cusì hè adattatu per una varietà di cuntenituri di imballaggio!Per esempiu: ciotole di carta kraft, sacchetti di carta kraft, scatuli di insalata, tazzi di caffè doppiu isolatu.

cuntenituri 2 cuntenituri 3

I cuntenituri di carta Kraft, di bona qualità, ponu sustene una varietà di cundizioni duri, cum'è umidità, temperature calde è fresche, ancu temperature elevate, è scosse severi, sò ancu ideali per u trasportu è l'inviu postale, è s'ellu hè stile, specificazioni, o. disinni creativi, ponu esse persunalizatu in modu flessibile.Avà Guangzhou Kaizheng Display Products Co., Ltd. hà ottinutu a produzzione in massa di ciotole di carta kraft, sacchetti di carta kraft quadrati, scatuli d'insalati quadrati di carta kraft è tazzi isolati à doppia strata, è hà ancu persunalizatu in modu flessibile una varietà di prudutti per i clienti domestici è stranieri. .

cuntenituri 4

Sè avete bisognu di mostri o servizii persunalizati, pudete cuntattate a nostra cumpagnia.Avemu qualificazione cumpleta, a nostra propria fabbrica è parechje linee di produzzione di produttu, è un attellu senza polvere di mille livelli.A spedizione hè super veloce.Benvenuta Inchiesta!


Tempu di post: 19-sep-2022