news-banner

Guangzhou Kaizheng Display Products Co., Ltd. apparsu à l'Esposizione di l'Industria di Retail di Shanghai

nutizie-9

U 19-21 di nuvembre di u 2020, a China Retail Expo hè stata in Shanghai.E prime 100 imprese di a catena di vendita di China, strutture è equipaggiamenti cummirciali domestici è stranieri, imprese di punta in tecnulugia IT, imprese ben cunnisciute di beni di cunsumu naziunali è stranieri in rapidità, imprese di pruduzzione è trasfurmazioni di marca privata, prudutti d'oltremare, è prudutti di specialità lucali è altri fabricatori. participà à a mostra.In più di e visite à i dipartimenti di compra di cumpagnie di vendita in u mondu.
Cum'è un fabricatore di marca cunnisciuta di consumabili di supermercati in Cina, Guangzhou Kaizheng Display Products Co., Ltd. hè stata implicata in l'industria per più di 10 anni.Havi una larga fundazione di l'industria è hè assai fiducia da i clienti in tuttu u paese è u mondu.Hè apparsu ancu in Shanghai sta volta per purtà novi prudutti.

L'esibizione hè stata un successu cumpletu, è i novi ordini eranu in piena evoluzione, chì ùn solu permette à i clienti di cunnosce i nostri novi prudutti à pocu pressu, ma ancu intesu più opinioni di i clienti, chì hà purtatu più ispirazione à u nostru prossimu sviluppu di produttu è u sviluppu di serviziu. .Di sicuru, travaglià più duramente è più solidu per avanzà in l'industria, è aspittemu di vedevi à a mostra di l'annu prossimu!

nutizia-8
nutizie-7
nutizie-6
nutizie-4
nutizie-10
nutizie 1

Supporta pienamente l'applicazione cumpleta di i prudutti di imballaggio consumabili in i magazzini fisici, i prudutti includenu, ma ùn sò micca limitati à: novi etichette elettroniche di prezzu di vendita, prudutti di tecnulugia di magazinu, centri commerciali è visualizazione di prezzi di supermercati, equipaggiu meccanicu, equipamentu di supportu POP, diversi consumabili di imballaggio, serviziu one-stop, equipaggiu di supportu POP, diversi consumabili di imballaggio, vendita di prudutti à a pruduzzioni generale di edifiziu di magazzini, furnimu prudutti di visualizazione di magazzini è soluzioni per i principali supermercati, è i nostri servizii copre a maiò parte di i prudutti in u sviluppu di a nova industria di vendita.


Tempu di Postu: 28-Mar-2022