news-banner

Partizione in forma di L di supermercatu - u vostru bonu aiutu per a visualizazione

Ch'ella sia un grande supermercatu o un picculu magazinu di cunvenzione, a qualità di u rendiment di Meichen hè direttamente ligata à u rendiment di vendita è u tassu di cunversione di a tenda.Nisun clientu li piace a visualizazione di a tenda chì pare disordinata è ùn hà micca estetica in tuttu.Ci hè parechje sperienze è metudi per a visualizazione di a tenda per amparà.Oghje vogliu ricumandà à voi l'artefattu di cuntu più cumuni è praticu.Cù ellu, a vostra visualizazione è u vostru contu diventerà assai faciule!Divisore di scaffali di supermercatu in forma di L, s'ellu ùn a cunnosci micca ancu, damu un ochju !

Situazione 1: Ci sò parechji tipi di merchenzie, è i scaffali ùn ponu esse risolti, è a classificazione ùn hè micca bona.Hè inconveniente per i clienti per truvà e merchenzie, è u prezzu hè sempre sbagliatu.Circate !

Scaffale di supermercatu in forma di L, una griglia, un articulu, u prezzu di u pruduttu unu à unu, per prevene i clienti ingannevoli.Mantene i vostri scaffali freschi è puliti!
HTB1LYxQdaWs3KVjSZFxq6yWUXXa9
Situazione 2: E merchenzie chì ùn ponu esse risolte ogni ghjornu sò spessu messe è fora di i scaffali.
I divisori in forma di L di supermercati sò convenienti per carica è scaricamentu senza cunti frequenti.I merchenzie sò ordinati secondu a griglia, è avete solu bisognu di rinfurzà e merchenzie regularmente è regularmente, è ricusate di fà un travagliu inutile ripetutu, cuntà hè cusì faciule!
H205e9cfdd51148cca84dbe5cefc4954cl
Situazione 3: Ci sò diverse specificazioni di i scaffali, è site preoccupatu chì ùn pudete micca truvà un divisore di taglia adattatu?
L-shaped supermercati scaffale partitions, ci sò una varietà di mudelli, dimensioni, specificazioni, dimensioni, vi ponu sceglie à vuluntà, s'ellu ùn hè micca abbastanza, allura vi ponu dinù sceglie à persunalizà, vi ponu persunalizà a taglia, mudellu è specificazioni!
H1f6677131c264ca4868b6e99fa9b080bY
 
Casu 4: I scaffali di lignu o di ferru affettanu l'usu di divisori?
Divisore di scaffali di supermercati in forma di L, divisu in dui stili cù magneticu è micca magneticu, cù super adsorption magneticu, adattatu per scaffali di ferru, cumu si mette, super magneticu, pudete mette merchenzie à vuluntà!A versione non-magnetica hè adattata per ogni tipu di scaffali di lignu, chì ponu esse incollati è utilizati direttamente.
H7df2c84aeb8e459498b533fb16323df0l
Divisore di scaffali di supermercatu in forma di L - u vostru bonu aiutu per cuntà!U materiale di PVC ùn hè micca faciule da esse rottu è dannatu, a prova di umidità è impermeabile, a forma d'un pezzu hè forte è durable, alta trasparenza, ùn affetta micca a visualizazione di u produttu, è l'amici chì l'anu utilizatu ùn ponu più campà senza ellu. .
H4853fb73978c4cfe8a59393298aeb0f17
Cumu persunalizà partizioni di scaffali di supermercati in forma di L?Guangzhou Kaizheng Display Products Co., Ltd pò persunalizà partizioni di supermercati in forma di L, etc. I prudutti sò boni è d'alta qualità.Havi tutti i tipi di estrusioni impurtate per risponde à diverse esigenze di persunalizazione.Sè avete bisognu di specificazioni speciali, pudete cuntattateci.Guangzhou Kaizheng Display Products Co., Ltd. hè u veru fabricatore di prima manu, direttamente à i cunsumatori!


Tempu di Postu: Aug-16-2022