news-banner

Opzioni per a prumuzione di i prudutti in i supermercati: una guida per vede clips è supporti

Ùn sò micca sicuru di ciò chì intendi per "clip pop", ma supponu chì dumandate una raccomandazione per un clip di visualizazione promozionale per l'usu in un supermercatu.

Sè questu hè u casu, ci sò una varietà di opzioni dispunibili sicondu i vostri bisogni è u budgetu.Eccu uni pochi di scelte populari:

Parlateurs d'étagères : Il s'agit de petits signes qui s'accrochent au bord d'un étagère pour attirer l'attention sur un produit spécifique.Sò tipicamente fatti di plastica o cartone è ponu esse stampati cù messageria promozionale, prezzi, o infurmazione di u produttu.

Supporti di segni: Quessi sò clips più grande chì ponu cuntene segni o banners di diverse dimensioni.Puderanu esse aduprati per prumove a vendita, offerte speciali, o novi prudutti è ponu esse posti in tutta a tenda per catturà l'attenzione di i cumpratori.

Supporti per tag di prezzu: Quessi sò picculi clips chì si attaccanu à u bordu di un scaffale è mantenenu tag di prezzu o etichette.Puderanu esse usatu per mette in risaltu i prezzi di vendita, offerte speciali o altre promozioni.

Ganci di visualizazione: Quessi sò ganci chì si fermanu nantu à una mostra di filu o slatwall è ponu cuntene merchenzie imballate, cum'è snacks o dolci.Puderanu esse persunalizati cù messageria promozionale o branding per attirà l'attenzione à i prudutti specifichi.

Ci hè parechje altre opzioni dispunibili, per quessa, hè impurtante cunsiderà i vostri bisogni specifichi è u budgetu quandu sceglite un clip pop per u vostru supermercatu.

 

1
2

Tempu di Postu: Mar-08-2023